1.6 z gazem - problemy z głośną pracą pompy paliwa cd...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • eMeM
    Drive
    • 2010
    • 73

    1.6 z gazem - problemy z głośną pracą pompy paliwa cd...

    Witam, do sprzedania mam HTC ONE M8. Gwarancja do 16-05-2016. Po więcej informacji zapraszam na allegro i przez pw.



    Allegro: http://allegro.pl/show_item.php?item=4500700809
    Cena: 1899 zł, dla klubowiczów z wysyłką.
  • migdał
    Classic
    • 2009
    • 27

    #2
    1.6 z gazem - problemy z głośną pracą pompy paliwa cd...

    Skoda Octawia 1,6BFQ 2009r, przejechane prawie 90tys z gazem fabrycznym Landi Renzo

    Już pisałam o tym na forum, niestety niewiele osób mi odpisało....

    od wakacji mamy problem z buczeniem słyszalnym w kabinie, doszliśmy już do tego że to pompa paliwa tak hałasuje.

    Mąż sie dowiedział że w pompie najważniejszą rzeczą jest jakiś tam silniczek i że on jak sie zatrze to tak go słychać, kupiliśmy ten silniczek i wymieniliśmy, ale niestety pompę dalej słychać!!
    Są momenty że jest cicho i nic nie słychać ale to tylko chwilami a tak to cały czas słychac to buczenie, najbardziej oczywiście z tyłu tam gdzie jest ta pompa (przy podłodze za fotelem pasażera).
    Akurat ja tym autkiem jeżdżę codziennie do pracy po 25km w jedna strone i trochę mnie to wkurza! Chciałabym wreszcie tego nie słyszeć. Mąż się na mnie denerwuje i mówi, że tak widocznie ma być i że teraz będzie robiony rozrząd + pompa wody to może przestanie hałasować, że to może nie ta pompa paliwa - ale ja wiem że to ona! Słychac ją! W końcu stanę gdzieś po drodze i wtedy już tylko na hol!

    Czy wiecie coś na temat tego silniczka w pompie? czy rzeczywiście wymienia się tylko ten silniczek czy całą pompę? Czy oprócz tego silniczka coś jeszcze w tej pompie może hałasować i co może walnąć? Pomóżcie bo już nie wytrzymuję:

    Komentarz

    • Tatra
      Ambiente
      • 2011
      • 248
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Ja w poprzednim aucie wymieniałem całą pompe. W moim przypadku pomogło. Osobiście nie spotkałem się z wymianą "tylko" silniczka, ale widać można :krzywy .
      Pozdrawiam

      " Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
      Pzdr. - 1.6 MPI

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratoRS
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        A z jakim stanem paliwa jezdzi auto?? Stanac nie stanie, bo ma przeciez LPG i na nim jezdzi.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • AdamB
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 8044
          • Octavia IV (NX3)
          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

          #5
          migdał, pomyśl o zamontowaniu wyłącznika pompy w trakcie jazdy na LPG. Ja takie coś miałem w Fabii z powodu tego co ty masz. Mimo wymiany pompy i trzymaniu sporej ilości paliwa było ją słychać.
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratoRS
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            No nie bardzo, zwlaszcza jak wgra sie nowy extra soft z dotryskiem paliwa :diabelski_usmiech
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • AdamB
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 8044
              • Octavia IV (NX3)
              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

              #7
              Zamieszczone przez Maicroft
              No nie bardzo, zwlaszcza jak wgra sie nowy extra soft z dotryskiem paliwa :diabelski_usmiech
              No to wtedy problem, ale jeżeli go nie ma to trzeba się do gaziarza udać i dorobi wyłącznik pompy.
              Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

              Komentarz

              • migdał
                Classic
                • 2009
                • 27

                #8
                Dzięki za odpowiedzi. Jeździmy raczej z dużą ilością benzyny w baku, owszem zdarzało się, że parę razy jeździło się na rezerwie benzyny, ale raczej sporadycznie.
                właściwie to tą pompę zaczęło być słychać w trakcie wakacji po dłuższych wojażach zagranicznych.

                Dziwi mnie tylko, ze nikt nie słyszał o tym silniczku, przeszukałam już i to forum i na googlach wpisywałam i nic, zero takich informacji.

                Co do wyłączania pompy w trakcie jazdy na gazie to wiem, ze tak robili ale przy starszych instalacjach, nie wiem czy to działa też przy tej nowe Landi Renzo.

                Sama nie wiem co by tu zrobić, czy jest sens wymieniać całą pompę a to już większy wydatek - około 1000zł na pewnie... :|

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratoRS
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  A moze Wy wymieniacie to:


                  To mozna nazwac silniczkiem, a nie calosc z sitkami i plastikowa obudowa
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • migdał
                    Classic
                    • 2009
                    • 27

                    #10
                    No właśnie to zostało wymienione - sam silniczek, trochę taniej zapłaciliśmy,

                    Ale cóż z tego, że wymienione jak pompa dalej buczy: albo coś innego buczy w tej pompie choć podobno nic innego tam buczeć nie powinno....nic innego tam nie ma, no bo co? Sitka, obudowa może wydawać ten dźwięk?
                    Chyba że ten nowy silniczek jakiś felerny?

                    Komentarz

                    • logan_x
                      Rider
                      • 2011
                      • 401
                      • Octavia I (1U2)
                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                      #11
                      U mnie też czasami jest słychać buczenie, właśnie przed chwilą wyjąłem bezpiecznik pompy i potwierdziłem na 100%, że to ona buczy.
                      Trzeba będzie głośniej słuchać radia albo wymienić na nową.

                      Komentarz

                      • moleypoley
                        Classic
                        • 2014
                        • 7

                        #12
                        Umnie pompa zaczęła buczec miesiac temu. Rowno po tygodniach od wyjazdu padla pompa. Zamowilem nowa kompletna pompe firmy Pierburg, zapieczetowana i przez nikogo wczesniej nie dotykana. Ujechałem z 30km i znowu buczzenie. Wymieniłem jeszcze filtr paliwa i nic. Z faktu iz jest to zamiennik do roznych bakow, to kosz ma sprezyne zeby sie dostosowac do wysokosci baku, na poczatku myślałem że to pompa z ta sprężyną wpada w rezonans i buczy lecz dzisiaj jest jeszcze głośniej. Niema zadnych spadków mocy ani innych dziwnych rzeczy tylko buczenie.
                        Wprawdzie myślałem o zakupie dodatkowo wkladu pompy vdo i w oryginalnym koszu zamienic ale zagranica jestem a żona w polsce sie kula skodzia zaniepokojona. Wierzyć mi się nie chce ze nowa pompa siadła, moze klopot leży gdzie indziej?
                        Ma ktoś może jakiś pomysł?

                        Komentarz

                        Pracuję...